• Tradisjonsbåten Femund AS har gitt 1 000,- til TV-aksjonen.
  • Maskinentreprenør Per Joar Kvilten har gitt 500,- til TV-aksjonen.
  • Coop Prix Engerdal har gitt 500,- til TV-aksjonen.
  • Oslo Business Memo AS har gitt 500,- til TV-aksjonen.
  • Flyktningkontoret i Bærum kommune har gitt 7 055,- til TV-aksjonen.
  • Mitt lille Frankrike har gitt 1 000,- til TV-aksjonen.
  • Telemark Group AS har gitt 2 000,- til TV-aksjonen.
  • Lions Club Sandefjord/Hjertnes har gitt 5 000,- til TV-aksjonen.
  • Margunn Dale Skauge har gitt 1 000,- til TV-aksjonen.
  • Thure Trykk har gitt 2 000,- til TV-aksjonen.
Bidrag totalt:

kr 34 362 280,-

Barn, ikke brud

Hvert tredje sekund blir en jente giftet bort et sted i verden. Årets TV-aksjon skal gi jenter mulighet til å være barn, ikke brud. Sammen skal vi nå ut til mer enn tre millioner mennesker, og bekjempe barneekteskap i Bangladesh, Nepal, Malawi, Mali og Niger.

Resultater

Sammenligne kommuner